Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Verzenden & retourneren

      Is het ontvangen product niet helemaal naar wens? Dan heb je bij Wakkermans tot 30 dagen de tijd om het product te retourneren. Mocht je het product retour willen sturen, dan dien je deze binnen 14 dagen nadat je de retourmelding hebt gedaan, het product in nieuwstaat, compleet en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking te retourneren. Wij vragen je het product zodanig te retourneren dat wij wij het product een tweede kans kunnen geven.

      Hoe retourneer ik mijn product?

      1. Je kunt het ontvangen product retour melden in jouw Wakkermans account.

      2. Stuur een e-mail naar [email protected] met ordernummer, uw NAW-gegevens en optioneel een reden van de retour.

      Nadat wij je retourmelding hebben ontvangen, ontvang je van ons een retouretiket waarmee je het product kosteloos naar ons terug kunt sturen. Wij willen je vragen om ons of het Europees modelformulier voor herroeping (docx) bij het te retourneren product te voegen (je bent hiertoe niet verplicht). Vul het formulier zo volledig mogelijk in voor een snellere afhandeling van je retourzending.

      Retouradres:
      Wakkermans Elektro
      Voorstraat 24
      4153 AL Beesd

      U kunt ook op eigen initiatief of via een andere vervoerder het product terugsturen. In dat geval komen de kosten van retour voor uw eigen rekening.

      Transportartikel(en) retourneren

      Heb je een groot en/of zwaar product, zoals een wasmachine, droger of koelkast en wil je deze retourneren? Dan vragen wij je telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer  0345 - 681 234 of per e-mail naar [email protected] . Voor het ophalen van grote/zwart transportartikelen brengen wij €39,- in rekening.

      Mag ik mijn product retour sturen?

      Je mag het product uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het wenst te behouden. Denk daarbij aan de mogelijkheden die je ook in een winkel hebt. In de winkel kun je geen kroket bakken in de friteuse en kun je geen was draaien in een wasmachine. Als je een product voor meer gebruikt dan noodzakelijk is om te bekijken wat je er mee kunt doen, dan levert dit een waardevermindering op. Het product dient als nieuw te worden geretourneerd zodat wij het ook weer als nieuw kunnen verkopen.

      Indien het product vies en/of gebruikt is, beschadigd is of niet compleet is wanneer wij het pakket retour hebben ontvangen, hanteren wij als richtlijn dat wij 75% van het aankoopbedrag aan je terug storten.

      Indien het geretourneerde product in nieuwstaat met originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) retour komt, zullen wij 100% terugstorten, tenzij er sprake is van een andere afhandeling waar beide partijen mee akkoord zijn.

      Wat mag niet retour?

      De volgende producten kunnen niet geretourneerd worden:

      • Hygiëne producten waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, zoals tandenborstels, scheerapparaten/IPL/epilatoren en in-ear oordopjes;
      • Makkelijk kopieerbare producten waarvan de verzegeling na levering is verbroken, zoals software op een materiële drager;
      • Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk);
      • Televisies die zijn bevestigd aan een muurbeugel mogen wel geretourneerd worden, maar hiervoor zal een waardevermindering in rekening worden gebracht door je verder bent gegaan dan noodzakelijk is om te beoordelen of je de televisie wilt houden;
      • Bij geopende blisterverpakkingen, cartridges, toners, batterijen, reinigingsartikelen etc, zal een waardevermindering intreden die kan oplopen tot 100%.

      Terugbetaling

      Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de betaling hebt volbracht bij het plaatsen van de bestelling, tenzij je akkoord gaat om dit op een andere manier op te lossen.

      Indien je slechts een deel van je bestelling naar ons retour stuurt worden de kosten voor het leveren van de bestelling niet teruggestort.

      Wij mogen wachten met de terugbetaling van je bestelling totdat wij het product (of de producten) hebben ontvangen. Of tot je kunt aantonen dat het product naar ons onderweg is.

      Heb je toch nog vragen over het retourneren? Neem dan contact met ons op.

      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »